the-great-adventure-of-robert.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Robert

Reacties

Reacties

Jentine

Heel veel plezier! Spannend hoor. Ik ga je uiteraard volgen. ????

Wim

Rooooobbbb viel spaß

JP

Veel plezier, en geniet ervan!

Melany en Wouter

Heel veel plezier! Geniet lekker!

Jordy

Ik ga je volgen Rob. Enjoy!

Tamara

Een heel veel plezier op je nieuwe avontuur!

Marjolein

Heel veel plezier!!!!!!

Wesley

Veel plezier strijder????

Rowan

Geniet er van! Ik ga je volgen????

Peter

Geniet er van man, heel veel plezier met dit avontuur????

Peter

Ik bedoel avontuur!!!!!

Linda

Robert heel veel plezier en geniet ervan..!! Ga je zeker volgen.

Juan

Geniet ervan Rop!

Iris

Heel veel plezieer !!!!

jelly

Heel veel plezier, ga ervan genieten. Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen en ga zien. Leuk om met je mee te genieten.

Betty Hazeleger

Ik ben SUPER trots op je????????????????????????

Alien

Heel veel plezier!!
En lekker genieten????

Adolf

Succes!

Bananen

Hop aanvallen!

Willy

He Robert, je werkt vlgs mij. Bevalt dat?
Succes met alles.

Willy Bosch

He Robert, hoe is het? Alles oke? Neem de tijd voor alles. Die tijd krijg je misschien nooit weer. PLEZIER EN SUCCES.

Willy

Fijn te horen dat het goed met je gaat. Hartelijke groeten . Willy Bosch.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active