the-great-adventure-of-robert.reismee.nl

First job

Hallo allemaal,

Helaas kwam ik aan in Auckland (waar ik al eerder was geweest) maar de afgelopen dagen heb ik daar prachtige wandelingen en excursies gemaakt. Zo ben ik naar een vulkaan geweest dat ongeveer 600 a 800 jaar geleden uitbarstte voor Auckland. De vulkaan heeft waarschijnlijk 10 tot 200 jaar lava gespuugd. De vulkaan is niet meer actief. Je kan er prachtige wandelingen. Maken en bijzondere volgels ontdekken waaronder de kiwi vogel! Er waren in het verleden velen incidenten met schepen die daar helaas stranden! Waarvan je de resten nog steeds kan vinden op het eiland dat ongeveer 5,3km breed is!

Plotseling werd ik gebeld voor een job! Ik had de dagen ervoor gesolliciteerd om te gaan werken. Om kiwi gold te gaan plukken! Afgelopen Dinsdag ben ik begonnen met plukken. Het is zwaar werk omdat ik net te lang ben maar het is best leuk. Met een groepje van zo'n 20 man plukken we de kiwi. Helaas mogen we niet werken met regen omdat het niet goed is voor het fruit. Die dagen dat het regende zijn we met de groep gaan zwemmen in de rivier, wandelingen maken in het coramandel gebied. Nu hopen dat het volgende week wat beter weer wordt.

De groep is leuk en gezellig, de accommodatie is goed. De komende weken of maanden blijf ik hier om geld te verdienen. Van dat geld kan ik leuke excursies en eventueel een auto aanschaffen. Als ik eventueel vrij ben dan gaan we met de groep een hike maken of naar het Hot Water Beach! Er is zo veel te doen in de omgeving!

Groetjes Robert

Reacties

Reacties

Mengele

Leuk om te horen!

Peter

Vindt de "golden" Kiwi en je kunt je Ferrari bestellen????

Martin kooistra

Leuk Robert . Zo blijf je toch nog een beetje wat werk betreft bezig met fruit!:)

nel hop

Leuk robert zo blijf je bezig?.

Jentine

Succes met je eerste baantje daar!!!

rende en gea

hallo kerel hoop voor jou dat de regen minder wordt en dat je weer aan het "werk" kan groetjes

Willy

Hoop dat alles goed gaat en je niet helemaal krom loopt na het kiwi's plukken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active